söndag 22 mars 2009

Ett tag sen

Jag såg idag att det var ett tag sen som jag skrev här, så jag tänkte att jag får skriva lite. Jag har dock inte så mycket att skriva om. Det händer inte så mycket som är värt att skriva om. Jag har underbara vänner Diana, Eva, Bella m.fl som stötar i glädje och sorg. För att inte prata om att jag har världens underbaraste pojkvän som är helt fantastisk.

Har precis läst klart min idrottskurs. Tyckte att det var en bra kurs som gav väldigt mycket. Jag skulle vilja läsa vidare på den och ångrar mig lite att jag inte valde att göra det. Jag tycker samtidigt att det ska bli väldigt kul att läsa bild, tror/hoppas att jag kommer att ha stor nytta av att ha läst den kursen med. Om det inte blir en bra kurs så får jag tänka på att det bara är en 15p kurs.

Nu ska jag titta på Beck. På återseende/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar