måndag 27 april 2009

Jag ska sluta att färglägga

Idag i skolan så hade jag gjort en jätte fin bild som jag var jätte nöjd med, men som vanligt så kladdade jag till det när jag skulle färglägga allt så det var bara att börja om. Men det är sånt man får ta när man ger sig in på saker man inte borde göra. Ska försöka att göra allt klart och fint i morgon i skolan. Har ritat mitt mysrum precis som jag vill ha de, dock blev inte färgerna så bra men det kommer att lösa sig.

Denna veckan är en kort vecka för min del, är bara i skolan i dag och imorgon. Ska blir skönt att vara ledig lite har en del att plugga undan. Så jag ska sitta och hålla på lite med det och hoppas att jag får mycket gjort. Sen på torsdag ska jag äntligen få träffa min underbara och fantastiska mamma och hennes sambo, det ska bli mega jätte kul att få göra. Jag och Markus ska åka dit och fira valborg och vara kvar en del av helgen. Annars händer det inte så mycket, ska försöka få lite gjort blanda annat så ska jag städa mitt rum.

Så länge/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar