måndag 20 april 2009

Lite tidsfördriv

Nu kan alla sluta att snälla på att jag inte uppdaterar..

FAVORIT

Färg: Svart & vitt
Mat: Tacos
Glass: Choklad
Godis: Lakrits
Affär: Vero Moda
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: Vinter(om det är mycket snö) annars sommar
Radiostation: Rix fm (men lyssnar oftast på p3 efter som älsk gör det.

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Bella (lever ju lite med samma släkte till pojkar)
Vem är mest högljudd:
Vem får dig att skratta mest: Eva
Vem har du känt längst: Diana
Vem är blygast: Jag har inga blyga kompisar ;-)
Bästa känslan: Kärlek
Värsta känslan: Besvikelse
Vart vill du bo i framtiden: I Skåne..

DU
Svär: ofta, men inte så ofta som Markus
Sjunger bra: och högt!
Vill gå på högskola/universitet: Går redan, snart examen!
Vill gifta dig: Ja, med Markus
Kommer överens med dina föräldrar: Mycket bra, min föräldrar är de bästa.
Gillar åska: nej, är mycket rädd för åksa
Spelar något instrument: I mina drömmar.
Äger en ipod: Nepp
Sover med gosedjur: Räknas Markus? Diana?
För dagbok: borde göra men det händer sällan.
Sjunger i duschen: Alltid!

THIS OR THAT
Pepsi/cola: ALLTID cola
McDonald´s/Burger king: Donken (tänker på pajen)
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött, tänk på allt gott gillat nu, som Dianas grillspett.
Tv/film: Går bra vilket som.
Gitarr/trummor: Gitarr, är så mysigt nu när det är sommar och man sitter ute och spelar
Adidas/nike: Får väl säga adidas efter som vi har de som sponsorer i laget.
Kakor/paj: Kakor

KAN DU
Gå ner i splitt: Vem ringer ambulansen då?
Skriva med båda händerna: Ja, men inte lika bra. Kanske tror att det är två olika personer.
Vissla: Klart!
Blåsa en bubbla: Ja, visst är jag duktig.
Rulla din tunga i en cirkel: Nej, men jag kan slicka min på näsan..
Ha dina ögon i kors: Nej.
Nudda näsan med tungan: Klart att jag kan.
Dansa: Det är jag duktig på.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja, mat är gott.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Markus.
Du pratade i telefon med: Markus
Du msn:ade med: Bella
Du kramade: Makus
Du skällde på: "skällde" Markus fick lite sist, sorry!
Du sportade med: Laget.

SENAST DU
Skrattade: Igår, när markus dummar sig.
Grät: I fredags..
Tuggade tuggummi: tuggar för fullt..
Drog ett skämt: det kommer jag inte ihåg..
Sjöng en sång: Innan idag när jag stod i duschen, vackert som vanligt

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Solen som skiner.
Lyssnar du på musik nu: Japp, jag har på så ska de låta
Vad har du på dig: jeans, och min rutiga skjorta.
Vad är det på din musmatta: Det har jag ingen.

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Ja, varför skulle det bara finnas på denna?
Mirakel: Ja, det inträffade ju när jag träffade Markus och mina underbara vänner.
Kärlek vid första ögonkastet: Utan tvekan.
Spöken: Ja, men bara på Laban som är snäll.
Tomten: Klart, han kommer ju varje jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar