fredag 20 februari 2009

Bullar en lördag..

Idag så har jag varit och jobbat, helt okej idag faktiskt. Vi var i badhuset och simmade och lekte lite, var helt okej faktiskt. Lugnt och skönt, var inte så mycket folk fast att det var lov, kanske för att det är så fint väder ute så att alla är och åker pulka, alla utom Stoffe som surar över att det är snö och blöt och kallt ute. Men jag och förhoppningsvis många andra tycker att det är underbart med snö.

Ikväll så har jag och Markus varit hemma hos mormor och ätit och träffat mamma och Ola. Mycket trevligt får jag säga. Mitt när vi var där så fick jag ett medelande av min morbror och hans underbara fru att kladdkakan var klar om en halv timme, så det var bara att ta och köra dit och äta ännu mer, mycket mycket gott kan jag lova =) Annars har det inte hänt så mycket idag, varit en lugn och skön dag.

Imorgon så ska jag dela ut bullar igen 5.00 ska man vara i Vankiva. Nu är det sista helgen så det är bara att göra det och se glad ut, efter denna helgen så ska man få sova på lördagar. Dock kommer jag att sakna älsklingen bredvid mig, han ska ju upp och jobba fast det är lördag.

God natt alla och ha en underbar helg/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar