måndag 9 februari 2009

Vill gå mer i skolan

Jag är så himla trött på att bara gå hemma och inte göra så mycket. Jag vill vara mer i skolan ön vad jag är. Jag tycker att det är skit tråkigt att bara gå hemma hela dagarna och inte göra så mycket. Dagarna går långsamt och det händer inte så mycket, jag bara längtar till jag får mer att göra. Det värsta är att när jag kommer att vara i skolan mer så kommer jag nog att gnälla över att vi är i skolan för mycket, men jag är nästan hellre det så än att bara gå hemma och inte ha något att göra. Hoppas att det blir bättre när jag börjar på bilden att jag är i skolan lite mer. Jag tycker att kursen jag läser är bra men skulle vilja ha lite mer lärarleda lektioner. Jag ska läsa 100% på högskolan men enda så är jag aldrig inne i skolan, tycker att det är rätt dåligt.

Idag har jag varit jätte duktig och städat HELA mitt STORA rum. Jätte duktigt har jag varit, synd bara att det tar så himla lång tid att städa det. Jag har ju bara pratat med Eva i telefon i över en timme och tittat på TV, annars har jag varit duktig och städat övrig tid. Nu sitter jag och funderar över om jag ska ut och gå en runda eller om jag ska sätta mig i soffan med min bok. För ringa älsklingen och höra med han om han vill med ut och gå en runda annars blir det nog soffan med boken.

Just idag och nu skulle jag vilja ha en xbox eller playstation som jag kunde underhållit mig med men men.. Sparar pengar till något annat som jag kommer att ha bättre nytta av, får se vad det kommer att bli.

Jag saknar att vara i skolan/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar