fredag 13 februari 2009

pojkar och deras bilar

Jag undrar vad det är med pojkar och deras bilar, vad är det som är så himla kul med bilar? Att bara ligga en hel kväll och bara köra runder och sladdar, jag kan förstå att det kan var kul att göra ibland men inte allt för ofta.. Men det är väl bara att lära sig att pojkar och deras bilar har ett speciellt band. Får väl försöka att lära mig att se det när jag är tillsammans med en av de värsta biltöntarna i staden, men jag tar det för jag älskar han så himla mycket. Varför jag kom in på detta var att ikväll så har jag träffat Macke och Bosse och 80-90% av kvällen har bestått av snack om något slags fordon, bil, skoter mm. Men en kväll är rätt lugnt och jag vet hur mycket det betydder för Macke (Bosse?) att få prata av sig lite, så det är bara att sitta med och se glad ut. Det har varit en trevlig kväll, men två helt underbara killar.

I veckan har det inte hänt så mycket, börjat träna ut. MYCKET kallt kan jag meddela, men precis lika roligt. Var i skolan igår och hade bad där vi höll på med livräddning. Det var jätte roligt. Länge sedan jag simmade med en klass och gjorde lite avancerade saker, men det är precis lika kul som det var när jag var mindre.

Imorgon så ska jag och några andra från laget dela ut bullar, ska vara i Tyringe och hämta dem, 04.40 JÄTTE tidigt. Men det tar förhoppningsvis inte så lång tid. Sen ska jag hem och sova, kanske ska hem till Macke och sova. Sen kvällen har han bestämt och planerat så jag vet inte alld vad som händer. Ska bli jätte kul att hitta på något med han.

Nu ska jag sova så det blir några bullar imorgon/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar