måndag 2 februari 2009

Love hurts

Jag har varit med om den milda smärtan när det gäller kärlek. Jag vet om att det kommer från den stund jag träffar han, ändå så känns det likadant varje gång. Varje gång han åker ifrån mig så känns det lika jobbigt, speciellt när det är på kvällen och jag vill inget hellre än att ligga kvar i hans armar och känna den tryggheten som jag gör när han ligger bredvid mig. Men jag vet ju också att för tillfället så kan jag inte få det dagligen, men jag hoppas att jag får det någon gång i framtiden. Men vi ska inte rusa fram utan ta det lugnt och se vad som händer, känna oss fram och se så att allt fungerar och så att vi vet att vi kommer att kunna leva ihop. Som det känns nu så vet jag att det kommer att fungera mellan oss.

Just nu så känns livet helt underbart, det mesta går min väg. Skolan känns mycket bra, är väldigt roligt att ha så mycket idrott och känna att jag får ut mycket av kursen. Dock skulle jag vilja vara mer i skolan känns dåligt att jag läser 100% och är bara inne i skolan 1-3 dagar i veckan. Är så jä-la tråkigt att bara gå hemma och inte göra så mycket. Ibland längtar jag till att börja jobba och känna att jag får ut en del av varje dag jag är på jobbet.

Love hurts but i like it/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar