onsdag 14 januari 2009

Godkänd på termin 5 =)

Idag så var jag i skolan och redovisade, den gick bra trots att vi improviserade det mesta. Det bästa av allt denna dagen var att jag fick reda på att jag var godkänd på hela denna kursen som vi har läst nu =) TJOHO! Det var ett mycket skönt besked att få! Efter skolan när jag kom hem så gick jag och la mig och skulle bara vila en stund, men efter två timmars sömn så ringde Markus och väckte mig, vilket jag var mycket glad över för annars hade jag kunnat sova hur mycket som helst.

När jag hade vaknat till och märkte att jag blev hungrig så ringde jag till älsklingen och så fick han komma ut med mat till mig (jag lagade själv han bara handlade lite till mig) så super snäll som han är. Sen lagade jag lite mat och åt sen gick vi upp på mitt upp på mitt rum för en massa mys.,efter det så bar det av till träning. Träningen idag var rolig men tyvärr så var vi lite folk, men så är det ibland.

Fotboll är livet/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar