söndag 25 januari 2009

Leka med bilar

Jag såg att det var ett tag sen jag skrev, så jag tänkte att jag får uppdatera lite =) Jag var i skolan i torsdags och fredags och tycker att det känns helt okej fortfarande. Har även kanske löst det med min praktikplats, hoppas hoppas hoppas! Drömmen är att få lov att vara hos Mange på grönängsskolan, så jag hoppas att det löser sig med min skola med. Annars så tycker jag att det känns bra i skolan, trevliga klasskamrater och trevliga lärare.

När jag inte har varit i skolan så har jag bakat lite eller träffat Markus. Jag har varit jätte duktig och bakat kanelbullar och gjort smörgåstårta, som båda blev mycket goda!

I onsdags så var jag och Markus hemma hos Johan och Mia (och alla barnen) och åt middag och chokladkaka, vilket var mycket gott och trevligt. Det känns mycket skönt att ha en trevlig och underbar släkt, även att Markus trivs med den och att den trivs med honom.

Igår så var jag och träffade Diana, vilket var mycket trevligt. Vi masserade varandra, vilket var ett behov för båda två. Sen bakade vi kärleksmums som blev mycket goda och lagade mat som blev mycket bra. Annars gjorde vi inte ås mycket, satt och pratade skit och hade det mysigt!

Idag så har Markus fixat både Pappas och Nettans bil och undertiden han gjorde det så städade jag hans bil invändigt, så fin som den är nu har den inte varit på länge;) så jag hoppas att jag får något för att jag gjort det :P

Markus fina bil!

Kärleken är större än lagen!/N

1 kommentar:

  1. Du älskling , nu är det så att jag var inblandad i bakningen och smörgåstårtan !=) Love You :)

    SvaraRadera