tisdag 20 januari 2009

start på termin 6

I måndags så började jag min näst sista termin på skola. Jag ska läsa idrott de 10 första veckorna och bild de sista 10 veckorna. Vi hade introduktion på idrotten och jag tycker att den verkar vara bra, intressant och lärorik. För hoppas att den är som förväntningarna, men tyvärr vet jag hur det brukar bli på denna skolan. Ska till skolan på torsdag och fredag med så får se hur jag känner efter denna veckan. Har rätt så rolig klass där jag redan känner rätt så många, så om inget annat så får jag hoppas att jag har kul med dem.

Idag har jag varit i Kristianstad och träffat Eva, vi gjorde inte så mycket men ändå försvan tiden väldigt fort. Skrattat har vi gjort =) Det är alltid lika kul att få träffa henne, men kan vara sig själv till hundra procent. Efter att jag varit hos henne så åkte jag hem till älsklingen och träffade han lite, vi gjorde inte så mycket, tog det rätt lugnt.

I veckan händer det en del men den blir förhoppningsvis rätt lugn.

All I want is the wind in my hair to face the fear but not fell scared/N


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar