onsdag 7 januari 2009

Underbart med snö =)

När jag vaknade i morse så var det helt underbart att titta ut på all snö som låg på marken. All snö som ligger på marken lysser upp så mycket och det ser ut som om det är i en saga. Men jag klagar inte för jag tycker att det är underbart och inte bara trist och gråt.

Ikväll är det äntligen dags för den efterlängtade fotbollen. Idag är det träning på lördag så spelar vi cup, hoppas att jag kommer med. Fast det är rätt tidigt, vi ska spela 8.45 i Osby så vi kommer väl att ha samling vid 7.00 men det är sånt man får ta. Det är trots allt fotboll det gäller så jag ska nog överleva det med, om jag kommer med som sagt. Det återstår och se, får reda på det på träningen ikväll.

Jag tycker faktiskt att jag får berömma mig själv lite, har varit duktig och skrivit klart nästan hela mitt arbete i skolan. Har skrivit klart 3 delar av 4 så det är helt okej. Idag så har jag tyvärr inte hunnit att göra något då jag har jobbat och nu så ska jag snart iväg och spela fotboll. Nu emellan sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma, tycker att jag hör hans bil =) I morgon så ska jag till skolan och lämna lite böcker, förhoppningsvis plugga lite med Stoffe och sen träffa Bella.

Nu blir det massa mys/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar