tisdag 6 januari 2009

Var försvinner tiden..?

Jag märkte för en stund sen att det var ett tag sen jag bloggade, men jag tycker inte att det har hänt så mycket som varit värt att skriva om. Fast när jag tänker efter så borde jag skriver om saker varje dag, för saker som händer i mitt liv nu är så himla underbara. Jag har kommit på att det är lättare att skriva om saker som är tråkiga eller jobbiga men inte saker som är underbara och fantastiska. Ta bara som igår när jag åkte hem till Diana och vi lagade lite mat och hade super trevligt, men en sån sak skrivs det nästan aldrig om. Men när man gnäller och är trött på saker i livet då kan man skriva hur mycket som helst. Egentligen när jag tänker efter så har jag hur mycket som helst att skriva om, för alla stunder med Markus är så fantastiska så jag borde bara skriva ut de, men jag vet inte hur.

Får hoppas att han vet hur mycket han betyder för mig! Fast livet hade inte varit så mycket om jag bara hade haft han utan det är alla andra människor med runt om mig så gör mitt liv helt underbart. Alla vänner och familjen som är helt fantastiska. Det är delar i livet som göra allt så underbart har jag kommit på.

Nu sitter jag och har precis blivit lämnad av älsklingen, de ringde från jobbet så han var tvungen att åka och jobba en stund. Hoppas jag får mysa med han lite ikväll, tror jag kan få en lite stund med han=)

Nu ska jag börjat att plugga igen, är så tråkigt bara:( Inget roligt vi skriver om nu, men jag är klar med hälften så jag få väl ta tag och göra klart andra halvan med.

Lev livet och ta vara på alla små stunder/N

1 kommentar: