fredag 16 januari 2009

Wizex =)

I Kväll har jag och Katarina varit och tittat på Wizex, tjoho, massa med dansande blev det=) Mycket trevligt var det. Träffade även på Evelina som det var en evighet sen jag såg så det var med mycket trevligt. Annars har det inte hänt så mycket idag, älsklingen sov här inatt så jag fick mysa lite med han i morsse. I morgon så ska jag åka till min bror och hans sambo och träffa dem, mamma och hennes sambo kommer med att vara där, det ska bli kul att få träffa alla. Annars händer det inte så mycket mer i helgen som är planerat.

På måndag börjar en ny kurs i skolan då jag ska läsa idrott i 10 veckor och sen bild i 10veckor. Jag hoppas att denna kursen blir bättre än den jag läste denna terminen. Det var ingen bra kurs tyckte att jag mesta dels av tiden var hemma, vist jag klagar inte på det, det betydde mer tid med älsklingen. Men jag vill känna att jag får ut något av min utbildning som jag kommer att ha nytta av.

Du är den vackraste som finns för mig/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar