lördag 13 december 2008

en slappe dag

Idag så var jag och jobbade fram till tre, det gick bra och var rätt lugnt men hade ändå att göra hela tiden. Efter det så gick jag hem till Markus och duschade och sen sov vi en stund. Nu ikväll så har vi inte gjort så mycket, tittat på livvakterna en mycket bra film. Nu så diskuterar Markus och hans familj om lampor, att en karl aldrig kan bli nöjd=) Ikväll så ska vi bara ta det lugnt och inte göra något alls. Annars vet jag inte så mycket vad som händer i helgen. Blir väl rätt lugnt imorgon med, får se lite hur dagen blir. Annars så händer det inte så mycket för min del, har förtillfället jullov. Vilket är jätte skönt att få ha nu en månad. Det ända jag ska göra med skolan nu är att skriva ett arbete på 4-5 sidor. Jag tänkte att jag skulle sätta mig med det i veckan så jag blir av med det och får en lugn och skön jul. Ska bli skönt att få ha en jul där man inte har så mycket att göra utan kan koppla av och ta det lugnt och njuta ut av att det är jul. Vi får hoppas att det blir en vit och kall jul i år, så att man verkligen får känna att det är jul.

Ha en trevlig kväll/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar