fredag 12 december 2008

Jobb dag 1

Idag så har jag varit och jobbat på pölsemanen tillsammans med Diana. För tillfället är jag hemma hos Markus medan han är på sjukhuset, han hade jätte ont i örat så han skulle åka och kolla det. Men det är trevligt att vara här hemma med hans mamma för hon är jätte snäll och tar bra hand om mig, fast jag inte är så social av mig idag. Ikväll så ska jag, markus, pappa, pappas flickvän och farfar på julbord. det ska bli trevligt och förhoppningsvis gott. Annars blir det en lugn kväll då både jag och markus ska upp och jobba i morgon. Det tråkiga är att jag börjar att jobba när markus slutar men förhoppningvis så får jag träffa han en stund på kvällen. Vi far se hur kv'llen blir. Nu måste jag gå och göra mig klar.

Ha en underbar kväll

1 kommentar:

  1. Har du blivit en pölseman? Har ni vegitariska korvar?

    SvaraRadera