lördag 27 december 2008

Shopping på Väla

Idag så har jag och Diana varit och shoppat på rean. Jag skulle som sagt hitta ett par jeans men det gick inte så bra med det.. Istället så handlade jag ett par skor(mycket fina), två linnen, en tröja, en sjal och pappers näsdukar och alvedon. Så det blev en del handlat men inte jätte mycket, men något det var mycket av är folk. Där var sjukt mycket folk på väla, vi hade först svårt med att hitta parkering och sen väl inne på väla så var det inte mycket bättre.

Nu sitter jag och väntar på att Markus han ska komma och mysa med mig. Förlåt älsklig för att jag har smittat dig med min förkylning. Vi är väldigt förkylda båda två så det blir en lugn kväll ikväll. Men en sak ska vi göra (du vet vad jag menar älskling;)) och det är att titta på körslaget =P Sen kommer vi väl att somna så romantiska som vi är. Men trots allt så tycker jag om honom så himla mycket.

How wonderful life is while you´re in the world/N


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar