onsdag 10 december 2008

Jobbig vecka

Denna veckan kommer att bil rätt jobbig, har mycket att göra. Mycket är kanske fel ord att säga, men det är mer än vad jag brukar ha att göra. Denna terminen i skolan har man blivit helt förslappad, vi är knappt i skolan och har inte mycket att göra. Det är väldigt tråkigt att ha de så när man verkligen vill ha saker att göra och att lära sig så mycket man kan under sin utbildning. Jag läser till fritidspedagog och har bara ett år kvar nu men denna terminen har varit botten. Annars tycker jag överlag att utbildningen har varit bra. Man har lärt sig mycket och fått mycket tips som man kan använda sig av ute i skolorna sen. Denna veckan som är nu så hade jag och Eva bakdag i måndags, det var full upp med att baka kanelbullar, pepparkakor och knäck. Fast knäcken han vi inte med i måndags så de fick vi ta efter skolan i tisdag. Sen idag har jag bara varit hemma och skrivit arbete hela dagen fram till nu för nu kom älsklingen till mig. Ska iväg och träna om en timme med. Ska bli jätte kul att träna fotboll ikväll. Sen i morgon så ska jag till skolan hela dagen och förhoppningsivis träffa Markus på kvällen. Sen på fredag och lördag så ska jag stå i pölsemanen tillsammans med Diana!

Nu ska jag umgås lite med Markus!
Ha de underbart alla/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar