onsdag 17 december 2008

Skåne runt

Idag så har jag åkt Skåne runt i en lastbil, men vad gör man inte för att få träffa älsklingen. Det var trevligt att få sitta och prata med honom och få träffa honom en hel dag. Det dumma är att jag kan inte pussa han när jag vill, men det får jag ju inte heller när jag inte träffar han. Jag är dock glad att han har ett jobb där jag kan följa med och träffa han. Idag så körde vi nästan hela skåne runt men det gick rätt så fort. Sen när vi kom hem så lagade vi mat direkt sen efter att vi ätit, diskat och gjort allt annat man måste göra så fick jag äntligen chans att bara få ligga och mysa och pussas lite med han. Men det blev inte så lång stund för att jag skulle på träning ikväll. Träningen gick sådär, jag var trött och inte alls sugen på att träna. Ibland har man bara såna dagar. Nu ska jag sova och sen i morgon bär det av till helsingör med Eva.

Sov gott/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar