måndag 15 december 2008

Nova Lund/Center syd

I går så gjorde inte jag och Markus så mycket, utan vi låg nästan bara hemma hela dagen och tog det lugnt. Vi var en sväng på stan och kollade ronder lite och sen åkte vi och tvättade bilen. Det var helt underbart att bara ligga och vara när han hela tiden att bara få ligga i hans famn och njuta av läget. Du är så jävla underbar! Idag så var jag först på biblioteket och träffade Sabine och skrev en debattartikel som vi ska ha i ett arbete till skolan. Jag tyckte att det gick bra och snabbt och det var trevligt att sitta och snacka lite med henne. Efter det så gick jag hem till en väldigt irriterad Markus, han hade haft en lite jobbig morgon + att han har en visdoms tand som håller på att växa ut så han har ont hela tiden med. Så jag förstår hans irritation. Efter många om och men så kom vi i väg mot Nova Lund, när vi kom dit så gick vi en snabb runda. Ingen av oss handlade något men det var mysigt att bara göra något tillsammans med Markus. Efter vi hade varit på Nova Lund så åkte vi till Center syd och där gjorde jag av med betydligt mer pengar, fast inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Men det var en trevlig och underbar dag!

Nu är jag så där kär igen som jag aldrig varit för!/N

1 kommentar:

  1. Tack själv Älskling ! =) Hade inte kunnat säga det bättre själv ! =)=) (L)

    SvaraRadera