lördag 20 december 2008

Julgranen

Igår så var jag först i skolan och grejade lite, men det gick inte så bra =/ Men jag får försöka att överleva nästa termin utan Eva, vet dock inte hur jag ska gå. Men vi får ju träffas när du ska rita till mig XD Du är en ängel som alltid ställer upp, tack så mycket! Sen när jag var klar skolan så åkte jag direkt till Markus för att åka och bada/simma med Simon. När vi kom hem på kvällen så var det dags att klä granen, det var jätte mysigt. Det var länge sedan jag var med och kläde en julgran sist. Jag får inte lov att ha en här hemma för pappa=( Men nu har jag hittat ett ställe där de har julgran som jag kan få ta del av. Efter det så fikade vi och sen gick jag och markus och tittade på film och mycket mys blev det med, innan vi somnade. Jag bara älskar att somna bredvid dig! Idag så har vi inte gjort så mycket. Markus mamma fyller år så vi firade henne lite med tårta. Träffade Diana en sväng ikväll och snackade skit, alltid lika kul att träffa henne.

Nu ska jag titta på Lova actually/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar