fredag 26 december 2008

Julhelgen

Jag såg att jag inte hade skrivit på ett par dagar så jag tänkte att jag får väl skriva lite fast att jag egentligen inte orkar. Julhelgen har varit bra, lugn och skön. Julafton så var vi här hemma och tog det lugnt, sov hos älsklingen vilket var helt underbart. Fick en jävla förkylning bara men det är sånt man får ibland. Juldagen så var jag hemma hos Markus hela dagen sen var jag och Diana runt i halva hässleholm på kvällen. Idag så har jag varit hemma hos min underbara söta mamma och hennes sambo coola ola och firat jul. Det var mycket trevligt. Imorgon så ska jag och Diana till väla och shoppa, se fall man kan hitta något på rean. Skulle vilja ha två par jeans, men jag får se vad jag hittar.

Sov gott och trevlig fortsättning/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar