torsdag 11 december 2008

Trött dag

Idag så var jag i skolan i morse och vi hade själv studier. Vi fick tre "brev" som skulle guida oss genom hur vi skulle göra, så det blev som en lärarled lektion. Det handlade mycket om demokrati och lek. Slutuppgiften efter mycket diskussioner blev att skriva en insändare som handlade om demokrati och lek. Sen efter det så hade jag och Sabine handledning och en uppgift som vi ska ha gjord till 11 januari. Vi ska skriva om den läkande leken, leksaker och demokrati och lek. Det ska bli kul och skriva för det år områden där jag tycker så mycket. Men det brukar jag tycka fram tills det att man ska börja att skriva, sen får jag skrivkramp och vet inte hur jag ska börja. Men det brukar gå bra så vi får hoppas att det gör det denna gången med. Efter skolan idag så gick jag till kvantum och hoppade in i en lastbil och fick lite kvalitetstid med Markus. Det var helt underbart att får träffa honom några timmar. Sen när vi kom hem så lagade vi mat och åt, sen skulle vi ligga och mysa i sängen men vi somnade och sov i tre timmar. Båda var helt slut idag så det var skönt men inte bra, för nu kommer jag att ha svårt att sova ikväll. Men då får jag lite tid med min bok som jag fastnat hårt i. Det är Stieg Larssons bok som heter Flickan som leker med elden. Den är sjukt bra, man vill bara ligga och läsa hela tiden. Så det ska jag göra nu, gå och lägga mig och läsa min bok.

Sov gott alla! /N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar